2013-08-26

開機9件事

朋友新機快到,她問我有啲咩要準備。我見之前又有人問過,而家又要再答一次。決定寫好啲,記低佢。之後再有人問就可以copy番出黎。

開機9件事


電子磅


其實最好可以磅到0.1g2kg的電子磅。永安有款,正價好似約$320
買唔到,或者價錢考慮,磅到1g既都okay

Yeast
酵母
整麵包機需要既係Instant Dry Yeast,一放入機就用得。Supermarket最易買到既係Dry Yeast,要開溫水等佢發一陣先用得既。如果名稱上有混淆,可以從用法分辨。
比較難買同埋要handle with Care。如果想買隻好啲既,就去烘焙店買一隻叫『金馬利』的酵母。$24 / 500g
大型啲既烘焙店,二德惠,有售。荃灣,油麻地,灣仔。http://twinsco.com/
如果想方便少少既,CitySuper都有,有啲分細包,有啲一大罐。我之前都有用過紅罐果隻。$6X / 應該無500g

酵母的存放要花少少心思。因為酵母受潮會死。一大包酵母開得耐活躍程度都會慢慢下降。
我存放酵母都大陣仗,買啲藥丸袋,一大包酵母一打開時,就快手將酵母入小袋,然後放入密實盒,放入冰格(雪糕格)深深處,永不見天日。而備用果包,我就會用廚房紙或Tempo包好,再放密實袋或盒,都係放冰格(雪糕格),不過就唔洗深深處,因為成日要拎出拎入。隔一排,就會換左張幫我吸濕的廚房紙。當用完備用果包,就在深深處拎包新出黎做備用而唔影響其他酵母。
因為酵母接觸到空氣中的水份,都會令佢立即工作,而最佳的發酵溫度係28-30度。放入冰格,零度以下就可以暫停發酵。放入汽水格,都只不過係減慢發酵速度,唔係暫停。
麵粉
整包用既係高筋粉,英文係Strong Gluten FlourBread Flour,日文就『強力』。簡單講,如果筋性減低,個包出黎既高度就會下降。我平時只買Supermarket果啲,牌子如Waitrose, Marriage’s (兩隻都好似係organic$38-$40 / 1.5kg),金像。759都有韓國粉同日本粉賣,$17.X ()$3X (日本)。如果遇減價,或者星期五六日會員買滿$300有七折,都抵買。
睇下邊度方便你。

在烘焙店都有會其他幾好既麵粉賣,牌子如皇后,水手,金帆。呢啲平就平,不過包裝通常
25kg或以上。如果在烘焙店買,佢地會分袋入再散買,但係… … 就怕烘焙店會溝粉出售。如果有細包裝買,
都信得過。
另外仲會有麥粉,五穀粉等。可以慢慢試。
你跟機送果兩包係預拌粉,即係耐放的料都已經mix好,你只落牛油,水,同酵母就可以。唔好期望太高。想好食啲,可以加隻蛋。
整蛋糕既,就用低粉。有啲低粉mix已加泡打粉。

無特別研究,用幼鹽就可以。想健康啲,我用低鈉鹽。

想健康啲,可用黑糖,黃糖,紅糖。都好過用白砂糖。不過黑糖,黃糖,紅糖會影響成品顏色,我而家呢一水用庶糖。太古黑糖supermarket已有。O’farmorganic黑糖。

牛奶/奶粉
落牛奶或奶粉,或者完全唔落都得。跟據說明書,落左個包會軟啲。牛奶可以直接代替水,即係原本160ml水,可以轉落160ml奶。不過水永遠都係最好的發酵催化劑,全奶個包會無咁高。
所以,我鍾意落奶粉。我用阿仔啲奶粉,但預左入面啲營養成份會無晒。同樣地,你產後唔好諗住落人奶,因為人奶加熱高過60度會無晒營養抗體。千祈唔好用咖啡伴侶,因為係化學野。
聞說759有日本奶粉,不過未見過。

可試用牛油,千祈唔好用植物牛油(Margarine),因為又係化學野,要用英文係butter果隻。如果想健康啲,可用植物油代替,例如阿麻籽油,椰子油。健康既油最好係OrganicCold Pressed冷榨,unrefined(非精煉)。Green Dot Dot或者O’Farm有售。但係用植物油,個包可能會發得無咁高。

可加可唔加。雖未得到科研的證實,但經過我地的經驗,加隻蛋會令個包發得高啲。淨蛋白都應該okay

水是必須既,可以牛奶,豆漿,番茄等代替。如果落既配料有水份既,都要留意下水量。每個人屋企個廚房環境都唔同,用水量都不同。我平時用開160ml水。
量杯跟機有送,不過我覺得目測都唔係太準,會放個量杯上磅磅水重。以我所知,水是1ml1g的。(其他液態不是)
如果加隻蛋,我就會先打隻蛋入量杯,之後倒入水至所需用量。
另外,建議你留一支BB食藥的針筒,當發覺水量唔夠時,方便逐mlml咁加。
因為夏天天氣熱,會令酵母太活躍,我地會改用凍水可以拖慢發酵。必要時,加冰粒都可以。

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


講左好多次發得高發得好。

其實你放左啲料落機,佢出黎個成品高啲既,會比個成品低啲既,texture鬆,無咁實。因為內裏多啲氣孔。
其實可以在酵母份量上操控,但係落得太多酵母,發過龍,個包會好大陣啤酒味同埋酸。
所以,我地先會咁concern其他用料的多寡對包包高度的影響。

沒有留言:

張貼留言