2013-08-31

林村論包(第二回)

加入了新成員-歌-之後,我地又黎一次論包大會。

今次,我地一齊在WhatsApp傾好準備啲咩食物,所以份量預得好好,無浪費。

因為有次,仙話我地知佢仲有買街包的習慣,因為大仔天天鍾意食菠蘿包。我覺得,菠蘿包唔係啲難整既包,況且P仔說明書有教,應該一學就會,點解唔自己整,要買街包呢?

於是我就建議當日,大家一齊整造型包。因為Mon家中無焗爐,論包時候又可以比機會Mon整下造型包,而且又可以係一項親子活動。

經商討後,當日我地會用一個麵糰黎整兩份Pizza,我準備第一round造型包的dough,而仙又會整多個dough整多round造型包。

當日,我地整完就焗,出爐又即食。可能又因為多左歌一家人黎幫口,當日的出品好快就去晒貨,完全無浪費,真係好喇~

我教左天天整菠蘿包,不過啲包,收口唔靚,部份發酵後開口。
我又整左個Apanman包比天天,佢好鍾意,見到佢拎住個包唔捨得食,真係覺得小朋友好天真可愛。

希望梓匡長大,都會有心同媽媽一齊整包。

沒有留言:

張貼留言