2013-09-12

麵包機整蘿蔔糕

網上搵左個整蘿蔔糕既方法好耐,一直都未試。(因為有太多野想試。)終於,有上個星期五,我有啲衝動要試下喇。星期六同梓匡交左英藝的報名表,就去街市買料整喇。我除左蘿蔔無跟足之外,粉呀,水呀我都跟足。因為蘿蔔係最後先落,落到咁上下,個PAN都full喇,真係再落唔到。
 
基本上,我係唔識整蘿蔔糕既。今次係第一次。只可以講,我測試左呢個方法係可以整到蘿蔔糕既,但係今次我覺得唔算整得成功。因為個蘿蔔糕無乜味。蘿蔔味好重,因為我揀左個靚蘿蔔。但係料方面,我無用啲咩特別料,無臘腸,無臘肉,只得叉燒,冬菇同蝦米。落左少少鹽,無落胡椒粉,因為怕梓匡食唔到。攪到個蘿蔔糕無乜味。但係我會再試。因為我要試下另一個份量。
 
份量方面,我個蘿蔔糕焗左好耐,成個幾兩個鐘,但係都未熟晒。因為成個PAN咁full,真係太有『內涵』了!下面半part近發熱線就熟既,但係上面半part就未得。於是,我放棄左上面半part。我下次要試既就係一半份量,睇下可唔可以整個類似cake咁既size出黎,我估效果會好啲。
 

我就係跟呢個blogger既方法:這個連結

沒有留言:

張貼留言