2013-09-05

Panasonic 麵包比賽 - 洋蔥忌廉芝士三文魚吐司

Panasonic 攪麵包比賽。獎品其實不甚吸引。

冠軍是一個價值不菲的電飯煲。
二獎是新型號的麵包機;所謂的新型號,只不過是大陸版的105,跟台灣版的105T差很遠。仍然沒有獨立發酵同埋獨立烤焗功能。
三獎以下的我已經忘了,因為真係不吸引。

我記得,頭100名參加者有預拌粉。我尾二果日先upload相,一黎無時間,二黎我真係唔想收到啲預拌粉。預拌粉真係唔好食。免得浪費。

我唔明白,既然科技已經引進,台灣部105T已經有好多function,點解Panasonic要行番轉頭,整一部低model啲既麵包機出黎,在香港同大陸賣呢?難道,Panasonic真係睇唔起呢個市場?

越講就越嬲!

在我構思麵包時,我考慮過以咩包作賽。應該整手撕包,造型包,定係普通吐司呢?

其實麵包機(坊間其他牌子都係),最大限制就係個pan,令到用家唔可以整出街買既靚包包。用家要配搭焗爐,先可以出到街包。因為我覺得如果我以造型包參賽,就會凸顯左呢個弱點。所以我唔打算整造型包。

另外就係手撕包,即係菠蘿mode。一黎果排我懶菠蘿mode,二黎我覺得如果想sell簡單方便,就唔好攪咁多野。正正符合職業女性的要求。於是我就以一個快速mode參賽。我加左三文魚肉,已經多左啲功夫架喇。

仲叫廖生幫我影左張靚相。



1. 高筋麵粉                      280g

2.                                      3g

3. 庶糖                               15g

4. 椰子油                           15g

5. 奶粉                               12g

6. 中蛋一隻                    50g

7. 凍水                              110ml

8. 即溶酵母                         2.8g

9. 洋蔥切細片烘乾            40g

10. 忌廉芝士(三文魚味)40g

11. 三文魚切粒乾水            30g

12. 碎芝士       適量

 

 

1. 在麵包容器內安裝葉片。

2. 放入材料 1~7

3. 把麵包容器裝入麵包機本體內,將即溶酵母放入酵母容器。

4. 按『功能』選擇『麵包』;按『食譜』選擇『快速』。

5. 按『葡萄乾』選擇『有!』;再按『烤色』選擇『淡』。

6. 按『開始』。

7. 30分鐘後,麵包機發出嗶嗶聲響,把材料9~11放入麵包容器,關閉蓋子。蜂鳴聲結束,麵包機會自動重新開始。

8. 倒數35分鐘,麵包機由『發酵』轉為『烘烤』,打開蓋,快手將材料12. 芝士碎灑在麵包面上。 

9. 烘烤結束後,按『取消』,取出麵包。


可惜,我推測大會的心理,是錯晒既。5份被選出的作品,只有一個係普通mode,兩個菠蘿mode,其餘一個用焗爐,最後一個用雞蛋仔模。沒有被選中,又可以繼續專心整包。

沒有留言:

張貼留言