2013-10-02

超軟包包製法

最近,誤打誤撞比我試到啲新野。事緣係,我想整軟式包,但是軟式要4小時20分鐘。凌晨收包我又唔想,但又已經落好晒材料入PAN,我唯有用保鮮紙包好個PAN,成個PAN放入雪櫃雪凍(約兩小時),臨瞓前先裝入機,較預約(約三個鐘後開始整包)。點知,出黎個包超級軟,又香包味。仲要放左兩三日都仲好好食。好食到唔洗翻熱都食得入口,一啲都唔乾。
 
我有諗過一個問題,就係,點解軟式mode比麵包mode少左發酵時間,多左醒麵時間,但係個麵會軟啲?應該係『醒麵』的關係。軟式醒麵左三次先發酵。
 
以我的經驗,軟式大多出唔到高妹。所以我之前放棄用軟式,反而用麵包mode多。不過,當我有番咁上下包齡,就會明白其實高妹定矮仔都只不過係外表。最緊要內裏好食。咁又有外在美,又有內在美就最好啦!
 
其實呢個軟式mode,令我聯想到『湯種』。湯種係先將少量麵粉同水份攪勻加熱,令麵粉盡量吸收水份,使包包含水量更高,更軟。但係我呢個入雪櫃方法就無咁科學,唔知道吸水麵粉份量,咩都係靠估,博一鋪。
 
不過包包非常軟熟,同埋存放耐左都依然好味。就算唔翻熱都仍然放得入口。仲好香包既麥味。老公好肯食呢個方法出黎既包。加上我放假,啲包包日日清。
 
 
 
其實我後來都有試湯種。不過效果唔明顯。試過湯種軟式+凍料,同就咁軟式+凍料分別唔大。試過湯種快速,成品比較差,擺一晚已經開始乾,要翻熱食。反而擺左兩日既軟式包仲好食過佢。
我覺得係我仲未掌握到湯種的技巧。所以,後來我都放棄左湯種。只用軟式+凍料。
 
我明白整包好睇天氣。之前天氣熱,快速加蛋出到高妹。而家就要軟式+凍料出軟包。整包真係唔可以一年四季一條formula用到底。呢啲就係下廚的樂趣。
 

沒有留言:

張貼留言